Vi går efter løsningen - ikke produktet

Det er ikke så sjældent, at man køber et bestemt produkt, fordi det er et godt brand - og så tror man, at det er den bedste løsning.  Det er ikke altid rigtigt.

Service aftaler servere og netværk


Vi gør os umage for at sikre, at der er hul igennem på serverne og netværket hele tiden.


Netop derfor er det vigtigt, at vi har en nøjagtig plan for vores services. Meget af arbejdet foregår uden at brugerne ser det. Noget af udstyret er virksomheden 100% afhængig af, at det bare kører, og andet udstyr er måske knap så kritisk i forhold til den daglige drift. Derfor har vi gradueret vores services, så man kan vælge den rette løsning til hver del. Priserne skal ses som indiktationer for vores grundydelser og vi strikker gerne en individuel løsning sammen, som indeholder andre parametre end de nævnte. Vi bruger bla. Microsoft Intune i vores løsninger og priserne indeholder licens til det.
Kontakt os og få et tilbud, så I få det samlede overblik over etableringsomkostninger og den månedlige drift derefter.


.

Serverdrift og netværksudstyr SLA og ydelser:

        
Detaljerede ydelser (..fra priser pr. måned)

Ydelser omfattet af aftalen:

ISC Safe
fra 350 kr
ISC Secure
fra 550 kr
ISC Proactive
fra 750 kr
1.0 Generelle SLA niveauer







Standard åbningstid for drift og support, hverdage 8.00 – 16.00

check30 check30 check30
Servicevindue for opdatering af servere, hverdage 8.00 – 16.00

check30 check30 check30
Reaktionstider: (fra alarm eller henvendelse til problemløsning iværksættes)

· Kritiske fejl på serverudstyr, driftsstop eller fejl hvor 2 eller flere brugere ikke kan   arbejde, eller fortsætte deres arbejde på andre arbejdspladser.
   

· Mindre kritiske fejl, som ikke i væsentlig grad berører brugerne, eller som enkelt kan omgås.   
    

· Ikke kritiske hændelser og planlagte opgaver.



1 time



8 timer



1 uge




15 min.




4 timer



3 dage




15 min.



4 timer



3 dage
2.0 Rapportering og dokumentation







Kvartalsvise driftsstatusmøder





check30
Kvartalsvise driftsrapporter



check30 check30








        
Detaljerede ydelser

Ydelser omfattet af aftalen:

ISC Safe ISC Secure ISC Proactive
1.0 Drift af servere (overvågning af)







Tilgængelighed   (aktiv)

Event logs



Disk. forbrug



Memory-forbrug



CPU-forbrug



Services



Korrigerende tiltag på fejlmeddelelser



1.1 Opdatering og vedligeholdelse af systemsoftware







Opdatering af relevante patches for operativsystem

1.2 Retablering af system







Retablering af operativsystem, ud fra Kundens medier



Retablering af data, ud fra Kundens valide backup



Retablering af brugere med tilhørende rettigheder





1.3 Problemhåndtering







Fejlrapportering til HW-leverandør

Fejludbedring som onsite-support





1.4 Kapacitetsplanlægning og rådgivning







Indsamling af statistiske data



1.5 Brugeradministration







Administration af passwords







Administration af brugergrupper (server)





Administration af rettigheder (server)





Oprettelse og nedlæggelse af brugere





1.6 Sikkerhedsprocedurer







Rutiner for løbende skift af passwords





Overvågning af Virusbeskyttelse

Sikkerhedsmonitorering af uautoriseret adgang



1.7 Datasikkerhed







Daglig overvågning af backupstatus





Verificering af backup





2.0 Rapportering og dokumentation







2.1 Kvartalsvise driftsstatusmøder





2.2 Kvartalsvise driftsrapporter












Alle priser er oplyst ekskl. moms.

Xtracon A/S

Københavnsvej 26f
4000 Roskilde
+45 46 35 09 02
support@xtracon.dk

ITHECO IT A/S

Industrivej 1
4200 Slagelse
+45 70 270 650
support@itheco.com

Kan vi hjælpe?

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.