Vi går efter løsningen - ikke produktet

Det er ikke så sjældent, at man køber et bestemt produkt, fordi det er et godt brand - og så tror man, at det er den bedste løsning.  Det er ikke altid rigtigt.

Service aftaler arbejdspladser


Vi er meget grundige, når vi planlægger og udfører service for vores kunder.


Det er vigtigt at vide, hvad man får i en service aftale - så er der ingen tvivl for begge parter. Samtidig er det et godt redskab til planlægning og vi har lavet nogle enkle pakker, så man kun skal betale for det serviceomfang, der er brug for hos hver bruger. En computer i kasselinien er jo 100% prioriteret hvorimod en computer på arkivet måske godt kan vente lidt længere, før der sker noget. Priserne skal ses som indiktationer for vores grundydelser og vi strikker gerne en individuel løsning sammen, som indeholder andre parametre end de nævnte. Vi bruger bla. Microsoft Intune i vores løsninger og priserne indeholder licens til det.
Kontakt os og få et tilbud, så I få det samlede overblik over etableringsomkostninger og den månedlige drift derefter.


Brugersupport SLA og ydelser:

Detaljerede ydelser (..fra priser pr. måned)

Ydelser omfattet af aftalen:
Basic
fra 100 kr pr. pc
Standard
fra 200 kr pr. pc  
VIP
fra 300 kr pr. pc  
1.0 Generelle SLA niveauer
Standard åbningstid for drift og support, hverdage 8.00 – 16.00 check30 check30 check30
Servicevindue for opdatering af arbejdsstationer, hverdage 8.00 – 16.00 check30 check30 check30
Reaktionstider: (fra alarm eller henvendelse til problemløsning iværksættes)
· Kritiske fejl, driftsstop, manglende adgang til systemer eller funktioner, som ikke kan omgås eller tilgås ved andre anvendelsesformer, eller på andre   arbejdspladser.    
· Mindre kritiske fejl, som ikke i væsentlig grad berører brugerens arbejde og som enkelt kan   omgås, evt. med bistand fra leverandøren.  
· Ikke kritiske hændelser og planlagte opgaver.
8 timer

2 dage

1 uge

2 timer

8 timer

 2 dage
30 min.

4 timer

1 dag
2.0 Rapportering og dokumentation
Medtages i kvartalsvise driftsstatusmøder check30
Medtages i kvartalsvise driftsrapporter check30 check30
Medtages i Driftshåndbog eller dokumentation check30 check30 check30






























 

 

Detaljerede ydelser                                Aftaletype:
Ydelser omfattet af aftalen:
  
Basic    Standard    VIP   
1.0 Support af brugere og arbejdsplads omfatter:
Support af Microsoft standardarbejdsplads (Windows, Office og Office produkter) check30 check30 check30
Fejlsøgning og eskalering af registrerede 3’parts systemer check30 check30
Teknisk support til registreret arbejdsplads, inkl. periferiudstyr check30 check30
Teknisk support til registrerede mobile enheder check30 check30
Support til hjemmearbejdspladser på brugerens registrerede privatadresse check30
1.1 Opdatering og vedligeholdelse af software
Månedsvis opdatering af Microsoft software (Windows og Office) check30
Kvartalsvis opdatering af Microsoft software (Windows og Office) check30
Månedsvis opdatering af dokumenteret 3’parts software check30
Kvartalsvis opdatering af dokumenteret 3’parts software check30
1.2 Retablering af arbejdsplads
Retablering af operativsystem ud fra et image check30 check30 check30
Retablering af Microsoft Office standard arbejdsplads check30 check30
Retablering af data, ud fra Kundens valide backup check30 check30
Retablering af brugere med tilhørende rettigheder check30
1.3 Udskiftning af arbejdsplads
Udskiftning af PC arbejdsplads en gang indenfor aftalens 3 årige periode, med udrulning af image. check30
Udskiftning af PC arbejdsplads op til to gange indenfor aftalens 3 årige periode, med udrulning af image. check30
1.4 Problemhåndtering
Fejlrapportering til HW-leverandør check30 check30 check30
Fejludbedring som onsite-support på brugerens arbejdsadresse check30 check30
Fejludbedring som onsite-support på brugerens hjemmeadresse check30
1.5 Kapacitetsplanlægning og rådgivning
Indsamling af statistiske data check30 check30
1.6 Brugeradministration
Administration og reset af brugeres login og passwords check30 check30
1.7 Sikkerhedsprocedurer
Overvågning af Virusbeskyttelse check30 check30
1.8 Datasikkerhed
Daglig overvågning af backupstatus check30 check30


Alle priser er oplyst ekskl. moms.

Xtracon A/S

Københavnsvej 26f
4000 Roskilde
+45 46 35 09 02
support@xtracon.dk

ITHECO IT A/S

Industrivej 1
4200 Slagelse
+45 70 270 650
support@itheco.com

Kan vi hjælpe?

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.